Průzkum spokojenosti

od samého počátku je smyslem našeho snažení uskutečnit realizaci dodávky oken a dveří k Vaší maximální spokojenosti. S rostoucím počtem realizací je však pro majitele firmy stále těžší být v úzkém kontaktu s Vámi zákazníky, tak abyste se mohli podělit nejen o bezprostřední pozitivní, ale také především případné negativní výsledky práce celého firemního týmu. Věřte, že tyto informace mají pro nás nesmírnou cenu, neboť nám ukazují správnou cestu a odhalují případná slabá místa, ve kterých se můžeme zlepšit.

S každou fakturací zakázky směřuje k zákazníkovi dotazník s ofrankovanou obálkou,  který stačí pouze vyplnit a vhodit do nejbližší poštovní schránky nebo předat na firemní prodejně.

Děkujeme všem zákazníkům, kteří věnují chvíli svého drahocenného času vyplnění dotazníku, děkujeme za upřímná slova chvály, ale také za oprávněnou kritiku, neboť právě tato zpětná vazba nám pomáhá být stále lepšími.

Dotazník obsahuje celkem 15 otázek a vybrané výsledky dotazníku Vám nabízíme k nahlédnutí v následujících grafech. Grafy jsou zpracované z několika stovek dotazníků, které nám naši zákazníci zaslali.

1. Dohodnutý termín nástupu na montáž, dokončení a předání díla  byl dodržen / nebyl dodržen.

20082008_termin 20092009_termin

20102010_termin 20112011_termin

 

2. Jak celkově hodnotíte naši kompletní nabídku a realizaci:

20082008_realizace 20092009_realizace

20102010_realizace 20112011_realizace

 

3. Jak hodnotíte kvalitu práce a vystupování  montážní skupiny:

20082008_montaz20092009_montaz

20102010_montaz20112011_montaz

 

4. Jak hodnotíte práci a přístup vedoucího realizace zakázek:

20082008_technik20092009_technik

20102010_technik20112011_technik